IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Closed TopicStart new topic
Läs här först.
Cadde
post 2004-02-02 01:32
Post #1

Admin

Group: Admin
From: Göteborg
Member No.: 1

Admin på detta forum är JonasRademar.

Moderatorer:
Johan 'Mortarion' Westlund

Notera att det finns en stor mängd med forum inom "forumet" och att olika grupper ser olika mycket. T. ex. så finns det en kampanjarea som bara YLVAs medlemmar ser. Men nog om detta.

Notera att gäster får inte posta på forumet. Detta för att slippa en massa skräpposter där folk som inte vågar visa vem de är skriver något.

En administratör måste godkänna ditt forumkonto innan du kan skicka meddelanden eller skapa inlägg.

Orsaken är att folk/bottar verkligen gillar att spamma registreringar. Så för att registrera sig på forumet behöver man, efter det att man genomgått den vanliga registreringen, skicka ett mail till mig med användarnamn så lägger jag upp det.
webmaster@foreningenylva.org

Skulle det vara så att ni vill ändra ert användarid så går det att ordna också. Men jag förbehåller mig rätten att säga nej ifall jag skulle tycka det är olämpligt på något sätt.

Vill ni ge något förslag på nya smilies eller något annat ni tycker saknas på forumet så skicka ett message till mig eller använd det forum som är avsett för detta (Feedback forumet)

Att vi skriver ordentligt är en annan sak. Räkna med att bli påhoppade av alla våra lärare ifall ni spårar ut med förkortningar och "leetspeek". Och fortsätter ni så är ni inte välkomna att använda forumet. Det är alltså en orsak att bli bannade.

Jag kommer lämna denna tråd öppen så ni kan ge förslag på vad som borde stå i den här posten (mao fritt fram och fråga dumma saker om forumet) meningen är att detta skall bli en låst stickytråd som alla nybörjare kan läsa.

Detta gäller för er som vill informera om butiksrelaterade saker.

1. Ni får skapa EN tråd där ni berätta om er butik, skriver eventuella länkar och presenterar er rent allmänt.

2. Ni får INTE lägga upp en massa nya trådar om eventuella erbjudanden och saker som butiken arrangerar. Jag är en aktiv hatare av SPAM och kommer att ta bort dylika trådar från forumet samt varna de inblandade.

3. Föreningen i sig är alltid intresserad av nya butiker, så skickar ni ett mail till webmastern (Mig mao, webmaster@foreningenylva.org) så lägger jag upp informationen om er butik på vår länksida där den hör hemma. Sedan får medlemmarna själva leta sig dit och hålla sig ajour om de själva vill.

Information till er som postar.
Detta gäller för postning på forumet. Läs det nog och begrunda era inlägg i fortsättningen.
(Skitsnackstråden har dock vissa lättnader från dessa regler.)

This post has been edited by JonasRademar: 2015-04-20 08:11
Go to the top of the page

+Quote Post

Closed TopicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Lo-Fi Version Time is now: 2017-11-19 05:58